RANGER FRENO A COLO COLO

Ranger.jpg

Rangers sorprendió a Colo Colo en el Monumental

En un intenso partido, el equipo talquino ganó por 3-2, impidió a los albos tomar la punta del torneo y los igualó en el subliderato junto a O'Higgins.
Rangers de Talca sorprendió a Colo Colo y lo derrotó esta tarde por 3-2 en el estadio Monumental, impidiéndoles tomar la punta del Clausura e igualándolos en la segunda posición junto a O'Higgins.

Colo Colo llegó al duelo después de golear a Osorno y con la opción, tras la derrota de Everton, de ser puntero. Rangers, en cambio, estuvo cerca de viajar hoy mismo a Santiago, pero finalmente lo hizo ayer.

Los antecedentes parecían confirmarse a los 23', cuando Daúd Gazale recibió un pase largo de Macnelly Torres abrió la cuenta con un golazo imposible para el portero Martín Ferrando.

Los albos habían dominado el balón y aunque no exhibían la misma profundidad que ante Osorno, pudieron irse al descanso con dos goles más de ventaja.

No obstante, se fueron en igualdad luego del potente remate bajo con el que Rodrigo Barra puso la igualdad en un tiro libre que le tocó Enzo Gutiérrez (45+1').

Las opciones de gol se multiplicaron en la segunda etapa. Colo Colo salió decidido a encontrar la victoria, pero vio cómo a los 52' el goleador del torneo, Gastón Cellerino, puso en ventaja a Rangers tras centro de Gutiérrez.

La sorpresa se instaló en Macul con un Colo Colo ansioso y un Macnelly Torres desaparecido. El equipo de Fernando Astengo dispuso de ocasiones para igualar, pero la defensa talquina y las notables tapadas de Ferrando impidieron los festejos.

Cuando el tiempo apremiaba, Cellerino apareció otra vez para sellar la victoria rojinegra tras un contragolpe mortal (82').

Luego, Colo Colo se desesperó aún más, pero encontró el descuento recién a los 90' gracias a Luis Pedro Figueroa y ni siquiera en los cuatro minutos de tiempo agregado llegó a la paridad.

El conjunto albo desaprovechó la opción de ser exclusivo líder y se queda con 10 unidades, las mismas que sumó Rangers tras el triunfo.

En la próxima fecha Colo Colo debe visitar a Ñublense, mientras que Rangers recibirá en Talca a Palestino.
|

Comentarios

Hi! This post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this post to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
Responder
I've read several excellent stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how much attempt you place to create one of these wonderful informative website.
Responder
I constantly spent my half an hour to read this webpage's posts every day along with a mug of coffee.
Responder
Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments? If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.
Responder
I just couldn't depart your website before suggesting that I really loved the usual info a person supply to your visitors? Is going to be back regularly in order to inspect new posts
Responder
If some one needs to be updated with most recent technologies afterward he must be go to see this website and be up to date everyday.
Responder
We are a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community. Your site offered us with helpful information to work on. You've performed an impressive task and our whole neighborhood will likely be grateful to you.
Responder
I believe what you posted made a great deal of sense. However, think about this, suppose you added a little content? I am not saying your information is not solid., however suppose you added something to possibly get a person's attention? I mean Revista Todo Deporte is a little vanilla. You should glance at Yahoo's front page and note how they create news titles to grab people to open the links. You might try adding a video or a pic or two to get people excited about what you've written. In my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.
Responder
Thanks for the auspicious writeup. It in reality was a leisure account it. Look complex to more brought agreeable from you! By the way, how can we keep up a correspondence?
Responder
First of all I want to say fantastic blog! I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head prior to writing. I've had a tough time clearing my thoughts in getting my ideas out. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Many thanks!
Responder
Wow, wonderful blog layout! How lengthy have you been running a blog for? you make blogging look easy. The full look of your website is wonderful, as well as the content!
Responder
Can I simply say what a comfort to find somebody that genuinely knows what they're discussing online. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. More people must read this and understand this side of your story. I can't believe you aren't more popular given that you most certainly possess the gift.
Responder